Professional organizing zakelijk
Je hebt het druk. Je hebt zóveel te doen, zowel op het werk als daar buiten. Alles lijkt belangrijk. Herken je dit? We vragen met z’n allen ook wel veel van onszelf. We willen niets missen en “nee” zeggen kan lastig zijn. Je ervaart geregeld stress op het werk en voelt je opgejaagd. Je werk-privé balans raakt verstoord. Dit kan tot overbelasting leiden en zelfs tot ziekteverzuim.
Een aantal cijfers (zie NBPO factsheet)
De waan van de dag leidt tot inefficiënt werken: 49% van werknemers heeft het gevoel te moeten multi-tasken
Werk-privébalans staat onder druk: 33% van werknemers ervaart regelmatig of vaak een disbalans
Werkstress is beroepsziekte nummer 1 in Nederland: 14% van werknemers heeft last van burn-outklachten
Trek op tijd aan de bel!
Balans Professional Organizing kan u het volgende uit handen nemen:
- uitvalpreventie
- ondersteuning werknemers met schulden
- time management
- organiseren van uw werkplek en computer
- stroomlijnen en optimaliseren van werkprocessen
- voorbereiding van verhuizingen
Tarieven Professional Organizing zakelijk per 01 januari 2024
Voordat met een opdracht kan worden begonnen, zal Balans Professional Organizing bij u op kantoor een intakegesprek voeren van circa een uur om u een nauwkeurige inschatting van de kosten te kunnen bieden. Hierin zullen uw wensen en verlangens worden besproken en wat wij daarin kunnen bijdragen.
voor zakelijke klanten € 107,50 per uur ex BTW
- Voor de intake zal het gangbare tarief in rekening worden gebracht.
- Indien u overgaat tot het plaatsen van een opdracht, dan is het intakegesprek gratis.
- De reiskosten worden tegen een tarief van € 0,30 per kilometer in rekening gebracht.
Bij de berekening van kilometers wordt uitgegaan van de routeplanner op www.anwb.nl. - Indien de benodigde reistijd naar u een uur of meer bedraagt, zal een half uur worden doorberekend.
Neem vrijblijvend contact met mij op voor een oriënterend gesprek.